Diagnostyka komputerowa


Oferujemy usługi w zakresie komputerowej diagnozy wtrysku benzyny silników samochodów osobowych wszystkich typów.

Proponujemy linię produktów do prowadzenia prac diagnostycznych, które optymalizują prace warsztatów samochodowych.

Linię tę tworzy między innymi TESTER PLUS firmy RGZ Magneti Marelli Afermarket. Jest to nowoczesny skomputeryzowany przyrząd, wyposażony w dwie linie komunikacji K/L, jedną linię CAN o niskiej prędkości oraz linię CAN o wysokiej prędkości. Przyrząd może przeprowadzać diagnozę szeregową systemów elektronicznych (wykorzystywanych aktualnie i takich, które będą stosowane w przyszłości) na różnych poziomach skomplikowania i dla każdego typu pojazdu samochodowego. TESTER PLUS jest praktyczny i wygodny w obsłudze, ma przy tym duże możliwości i można go podłączyć do zewnętrznego komputera.

 

 

 

 

 

Texa



TEXA została założona w 1992, i jest dzisiaj liderem europejskim w projektowaniu, wdrażaniu oraz produkcji urządzeń diagnostycznych przeznaczonych do samochodów osobowych, dostawczych oraz ciężarowych osiągając nieustannie lepsze wyniki finansowe. TEXA jest obecna na całym świecie w rozbudowanej sieci dystrybucyjnej.

Sprzedaje swoje produkty bezpośrednio w krajach gdzie ma swoje oddziały: we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Polsce, Rosji, Hiszpanii oraz Stanach Zjednoczonych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TESTER PLUS

jest urządzeniem elektronicznym, pozwalającym na diagnozę sterownikówtester PLUS elektronicznych (ECU). Został opracowany jako narzędzie dla niezależnych zakładów naprawczych. Myślą przewodnią przyświecającą konstruktorom było stworzenie urządzenia umożliwiającego obsługę możliwie największej liczby pojazdów i systemów. Tester Plus obsługuje nie tylko sterowniki Magneti Marelli (jest urządzeniem serwisowym dla warsztatów autoryzowanych tej firmy), ale dobrze radzi sobie z systemami innych producentów. Obsługuje układy sterowania silnikiem, bezpieczeństwem oraz komfortem podróżowania.wyposazenie Przynajmniej dwa razy w roku pojawia się aktualizacja oprogramowania. Nowe programy zwiększają ilość obsługiwanych systemów oraz możliwości testera wprowadzając nowe funkcje i sposoby diagnozy.

Oferujemy diagnostykę silnika diesla z wtryskiem bezpośrednim Common Rail, usuwanie kodów usterek. Oferta dotyczy wszystkich typów pojazdów z wtryskiem benzyny.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NAVIGATOR TXT i NAVIGATOR TX

NAVIGATOR TXT i NAVIGATOR TXC są to wielomarkowe i wielośrodowiskowe
interfejsy przeznaczone do bezprzewodowej komunikacji ze wszystkimi
jednostkami wizualizacyjnymi oraz dowolnym komputerem PC. Dzięki
bezprzewodowej technologii Bluetooth można swobodnie pracować na nich
wokół samochodu bądź wygodnie siedząc za biurkiem w swoim warsztacie .
Interfejsy są w stanie łączyć się i dialogować z systemami kontroli
elektronicznej pojazdów samochodowych, gwarantując jakość pracy i
prędkość, które definiują ponownie stan sztuki diagnostyki wielomarkowej .

Zbędne staje się zastosowanie adapterów, ponieważ podłączenie samego
kabla do gniazda diagnostycznego gwarantuje komunikację. NAVIGATOR TXT
pozwala na wykonanie autodiagnostyki wszystkich typów pojazdów
(samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz motocykli),
natomiast NAVIGATOR TXC jest w stanie nawiązać komunikację z samochodami
osobowymi wyposażonymi w gniazda OBD.

 Nawigacja rozpoczyna się zawsze od wyboru marki i modelu pojazdu oraz
systemu, jaki chcemy zdiagnozować: oprogramowanie dostarcza natychmiast
i w sposób automatyczny, opcje i parametry wzorcowe dostępne dla
wybranego typu pojazdu i systemu. NAVIGATOR TXT i NAVIGATOR TXC oferują
następujące funkcje:
  - autodiagnostyka;
  - odczyt i kasowanie błędów;
  - wizualizacja parametrów i stanów centralki;
  - aktywacje, regulacje i konfiguracje niezbędne do przeprowadzenia pełnej naprawy;
  - gaszenie kontrolek wymiany oleju, serwisu i systemu airbag;
  - konfiguracja centralek, kluczyków i pilotów

  Urządzenie NAVIGATOR TXT diagnozuje wszystkie typy samochodów osobowych , dostawczych , ciężarowych , autobusy oraz przyczepy i naczepy.

Wega

 

 

 

Przewód diagnostyczny 3151/T11B do Volvo 8-Pin pozwala na podłączenie Testera Tech do wybranych modeli Volvo.





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przewód diagnostyczny 3151/T12 MAN 37 PIN pozwala na podłączenie Testera Tech do wybranych modeli MAN.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

Przewód diagnostyczny 3151/T13 MAN 4+8 PIN pozwala na podłączenie Testera Tech do wybranych modeli MAN.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

Przewód diagnostyczny 72313846 No 11 iso 7638 EBS KNORR pozwala na podłączenie Testera Tech do wybranych modeli pojazdów. Pozwala diagnozować naczepy nie posiadające złącza diagnostycznego. Przewód wpina się między ciągnik siodłowy a naczepę.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

Adapter CAN do grupy Fiat pozwala na podłączenie testerów diagnostycznych: Testera Tech, Uni-Check i Testra Plus do nowych samochodów z instalacją CAN.
Adapter CAN, umożliwia diagnozowanie systemów klimatyzacji, komfortu, asystenta parkowania, poduszek powietrznych, komputera nadwozia oraz deski rozdzielczej w modelach Grande Punto oraz nowym 500.
Przejściówka CAN pozwala na pełne wykorzystanie możliwości oferowanych przez najnowsze oprogramowanie diagnostyczne. Adapter CAN umożliwia diagnozowanie sterowania silnika oraz zawieszenia.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

Adapter CAN do Opel2pozwala na podłączenie testerów diagnostycznych: Testera Tech, Uni-Check i Testra Plus do nowych samochodów z instalacją CAN.
Przejściówka CAN pozwala na pełne wykorzystanie możliwości oferowanych przez najnowsze oprogramowanie diagnostyczne. Adapter CAN umożliwia diagnozowanie systemu komfortu.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

Adapter CAN do Volvo1-Ford-Opel1 pozwala na podłączenie testerów diagnostycznych: Testera Tech, Uni-Check i Testra Plus do nowych samochodów z instalacją CAN.
Przejściówka CAN pozwala na pełne wykorzystanie możliwości oferowanych przez najnowsze oprogramowanie diagnostyczne.
Adapter CAN umożliwia diagnozowanie: systemów klimatyzacji, poduszek powietrznych, komputera nadwozia, wspomagania kierownicy orz deski rozdzielczej w samochodach Volvo C70 Cabrio, Coupe S40, S60, S80, V40, V70, XC70, XC90.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

Adapter CAN do grupy Volvo2 pozwala na podłączenie testerów diagnostycznych: Testera Tech, Uni-Check i Testra Plus do nowych samochodów z instalacją CAN.
Przejściówka CAN pozwala na pełne wykorzystanie możliwości oferowanych przez najnowsze oprogramowanie diagnostyczne.
Adapter CAN umożliwia diagnozowanie: systemów ABS oraz sterowania silnikiem (zarówno diesla jak i benzynowym) w samochodach C70 Cabrio, Coupe S70, S80, V70, XC70, XC90.